Menu

Naar de lijst

Maak online een afspraak met onze diensten

Gepubliceerd op
computer-afspraak

Vanaf 3 november start het administratief centrum met een gebruiksvriendelijk afsprakensysteem.

Voor al onze diensten op het administratief centrum kan je uitsluitend op afspraak terecht. Voor de dienst Burgerzaken kan je zelf een afspraak maken via ons online afsprakenportaal, een knop die je vanaf 3 november zal terugvinden op onze website. De andere diensten bekijken steeds in overleg met jou hoe ze je zo goed mogelijk verder kunnen helpen.

Check voordat je een afspraak wil maken eerst ons digitaal loket: hier kan je heel wat soorten dienstverlening aanvragen en allerlei officiële documenten krijgen. Er zijn ondertussen heel veel zaken die je online kan regelen waarvoor je niet naar het administratief centrum hoeft te komen.

Wil je toch graag een afspraak bij een van onze diensten, neem dan telefonisch contact op. We bekijken dan samen met jou wat mogelijk is.

Hoe een afspraak maken?

met de dienst Burgerzaken:
- via deze link

- telefonisch op 03 288 26 20

- persoonlijk aan het onthaal

- via mail: afspraken@hemiksem.be

met de andere diensten:

- sociale dienst 03 288 26 80 (socialedienst@hemiksem.be)

- technische dienst 03 288 26 63 (omgeving@hemiksem.be)

- organisatiebeheersing 03 288 26 57 (meldingen@hemiksem.be)

- financiële dienst 03 288 26 35 (financieledienst@hemiksem.be(


;