Menu

​Uittreksel bevolkingsregister

Dit is een bewijs dat je ingeschreven bent in het bevolkingsregister van Hemiksem.

Het uittreksel bevat een aantal identiteitsgegevens :

  • Naam en voornamen
  • Plaats en datum van geboorte
  • Rijksregisternummer
  • Burgerlijke staat
  • Nationaliteit
  • Beroep
  • Huidig adres

Vraag je uittreksel uit het bevolkingsregister aan e-loket

​Wie?

Je kan een attest aanvragen voor jezelf of je minderjarig kind Ook een advocaat of een notaris kan een attest opvragen voor jou. Iemand anders kan van jou alleen een attest verkrijgen voor zover de afgifte door of krachtens de wet is voorgeschreven of toegestaan. Hij of zij dient een ondertekende en gewettigde aanvraag in met vermelding van de bepaling waarop de aanvraag is gesteund (bvb. een dagvaarding voor het gerecht op basis van artikel 702 Ger.Wetboek)

Hoe?

Je vraagt het attest online aanvragen via het thuisloket, schriftelijk of mondeling.

In de meeste gevallen ontvang je onmiddellijk het attest in je mailbox.

​Voorwaarden

Enkel van wie in de bevolkingsregisters van de gemeente Hemiksem is ingeschreven.

​Kosten

Dit uittreksel is gratis.


Contact

Dienst Burgerzaken

Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem

Tel: 03 288 26 70
E-mail: bevolking@hemiksem.be

Het Administratief Centrum is enkel open op afspraak. Meer info kan u hier vinden.

Op de dienst Burgerzaken kan je onder andere terecht voor allerlei identiteitsbewijzen, de aangifte van een pasgeborene of het plannen van een huwelijk.  Ook voor je rijbewijs moet je hier zijn.

Vraag je documenten op via het e-loket

Openingsuren

Maandag:
9.00u - 12.00u
Dinsdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u, 18.00u - 19.30u
Woensdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u
Donderdag - vrijdag:
9.00u - 12.00u
Zaterdag - zondag:
Gesloten
Deze dienst is gesloten op volgende dagen: 01/05/2024, 09/05/2024, 10/05/2024, 20/05/2024, 11/07/2024, 12/07/2024, 21/07/2024, 15/08/2024, 16/08/2024, 01/11/2024, 02/11/2024, 11/11/2024, 25/12/2024, 26/12/2024, 27/12/2024
Deze dienst is nu open