Menu

Huisnummers

Naast elke deur of uitgang naar de openbare weg, aan ieder gebouw, bewoond of onbewoond dient een officieel huisnummer zichtbaar te worden aangebracht.


Voor wie

Aan elke nieuwbouw moet na de voltooiing een nummer aangebracht worden.

Wat zijn de stappen

Ieder gebouw krijgt een nummer toegekend door de dienst Burgerzaken, in overleg met de Technische dienst, onafhankelijk van de wil van de eigenaar of bewoner. Een huisnummer kan toegekend worden vanaf het moment dat de verkavelingsaanvraag of de aanvraag om stedenbouwkundige vergunning goedgekeurd is.


Contact

Miranda Van De Vyver

Administratief medewerker
03 288 26 73
miranda@hemiksem.be

Dienst Burgerzaken

Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem

Tel: 03 288 26 70
E-mail: johnny.claes@hemiksem.be

Het Administratief Centrum is enkel open op afspraak, u kan voor een afspraak bellen naar 03 288 26 20 of mailen naar afspraken@hemiksem.be.

Op de dienst Burgerzaken kan je onder andere terecht voor allerlei identiteitsbewijzen, de aangifte van een pasgeborene of het plannen van een huwelijk.  Ook voor je rijbewijs moet je hier zijn.

Vraag je documenten op via het e-loket

Openingsuren

Maandag:
9.00u - 12.00u
Dinsdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u, 18.00u - 19.30u
Woensdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u
Donderdag - vrijdag:
9.00u - 12.00u
Zaterdag - zondag:
Gesloten
Deze dienst is gesloten op volgende dagen: 02/11/2020, 11/11/2020, 25/12/2020
Deze dienst is nu gesloten