Menu

Attest van woonst

Dit attest bevestigt uw hoofdverblijfplaats op een welbepaald adres in Hemiksem.

Daarop staat ook jouw geboortedatum, -plaats en burgerlijke staat.

Attest van woonst aanvragen e-loket

Wie?

Je kan een attest aanvragen voor jezelf of je minderjarig kind. 

Ook een advocaat of een notaris kan een attest opvragen voor jou.

Iemand anders kan van jou alleen een attest verkrijgen voor zover de afgifte door of krachtens de wet is voorgeschreven of toegestaan. Hij of zij dient een ondertekende en gewettigde aanvraag in met vermelding van de bepaling waarop de aanvraag is gesteund (bv. een dagvaarding voor het gerecht op basis van artikel 702 Ger.Wetboek)

Hoe?

Je vraagt het attest online aanvragen via het thuisloket, schriftelijk of mondeling.

In de meeste gevallen ontvang je onmiddellijk het attest in je mailbox.

Kosten

Deze dienstverlening is gratis.


Contact

Dienst Burgerzaken

Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem

Tel: 03 288 26 70
E-mail: johnny.claes@hemiksem.be

Op de dienst Burgerzaken kan je onder andere terecht voor allerlei identiteitsbewijzen, de aangifte van een pasgeborene of het plannen van een huwelijk.  Ook voor je rijbewijs moet je hier zijn.

Openingsuren

Maandag:
9.00u - 12.00u
Dinsdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u, 18.00u - 19.30u
Woensdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u
Donderdag - vrijdag:
9.00u - 12.00u
Zaterdag - zondag:
Gesloten
Deze dienst is gesloten op volgende dagen: 01/11/2019, 11/11/2019, 25/12/2019, 26/12/2019, 27/12/2019
Deze dienst is nu gesloten