Menu

Halftijdse deskundige payroll B1-B3

In WZC De Hoghe Cluyse dragen we zorg voor onze bewoners en onze personeelsleden. Een correcte loonverwerking en een vriendelijk gezicht van de personeelsdienst, dat is een absolute must en dat is Helemaal Hemiksem!


Waarvoor ben je verantwoordelijk?

Je bent verantwoordelijk voor de payroll en loonadministratie van WZC De Hoghe Cluyse. Je staat in voor de administratieve opvolging van de personeelsdossiers en het klantgericht verder helpen van het personeel van het WZC. De correcte verwerking van de loonadministratie in zijn totaal concept als het opvolgen en interpreteren van de sociale wetgeving behoren tot je werkdomein, dit met ondersteuning van het sociaal secretariaat. Je neemt deel aan projecten met als doel het opzetten van een strategisch HR beleid. Je wordt ondersteund door je collega's in het administratief centrum.

Je staat onder leiding van het afdelingshoofd algemene diensten. Je hebt een werkplek in het WZC en komt regelmatig langs op het administratief centrum (gemeentehuis) voor vergaderingen. Deze locaties zijn 5 minuten van elkaar verwijderd.

Een greep uit de taken die je o.a. zal uitvoeren:
Payroll/HR:

  • Opvolgen en toepassen van de wetgeving en de onderrichtingen die betrekking hebben op de activiteiten van de dienst;
    • Instaan voor een correcte en tijdige verwerking van de administratie die betrekking heeft op de dienstverlening;
    • Deelnemen aan projecten met betrekking tot het opzetten van een degelijk personeelsbeleid;
    • Voorbereiden en organiseren van activiteiten eigen aan de dienst bv. examens;
    • Deelnemen aan intern overleg;
    • Deelnemen aan voorgestelde opleidingen/vorming;
    • Administratieve opvolging en organisatie van werving en selectie;
    • Opvolgen sociale Maribel;
    • Instaan voor een klantvriendelijk onthaal en voor informatieverstrekking naar de personeelsleden
  • Wat verwachten we van jou?

    • Je bent analytisch ingesteld en hebt een gevoel voor cijfers
    • Je vindt nauwkeurig werken zeer belangrijk
    • Je bent klantgericht en kan omgaan met verandering
    • Je kan zowel in team, als zelfstandig werken
    • Je kan discreet en tactvol omgaan met vertrouwelijke informatie
    • Je bent vertrouwd met gangbare programma's van Office zoals excel, word, teams,…
    • Je spreekt vlot Nederlands
    • Je hebt een bachelor diploma in een HR richting. Je bent vertrouwd met de sociale wetgeving.
    • Je beschikt over minstens 5 jaar ervaring in loon verwerking

    Wat mag je van ons verwachten?

    We bieden je een halftijds contract van onbepaalde duur aan.

    Je start in salarisschaal B1-B3.
    Extralegale voordelen:

    Plaats tewerkstelling:
    WZC Hoghe Cluyse
    Bouwerijstraat 50
    2620 Hemiksem

  • Maaltijdcheques van 8.00 EUR (eigen bijdrage 1.09€)
    • Fietsvergoeding
    • 33 dagen jaarlijkse vakantie
    • Extra legaal pensioen voor contractuele functies
    • Diverse opleidingsmogelijkheden
    • Anciënniteit tot 6 jaar kan opgenomen worden in je weddebepaling (Beroepservaring uit de openbare sector kan onbeperkt worden meegenomen. Dit moet worden aangetoond met originele werkgeversattesten)
  • Ben jij de medewerker die we zoeken?

    Aarzel dan niet en stuur voor 30/06/2021 je CV en motivatiebrief naar: jobs@hemiksem.be

    Solliciteren kan tot 30/06/2021

    Hoe ziet onze selectieprocedure eruit?

    We screenen eerst je CV op ervaring en/of diploma.
    Indien we je profiel interessant vinden voor deze functie, nodigen we je uit voor een examen. Ben je geslaagd, dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.