Menu

Deskundige payroll en financiën

In WZC De Hoghe Cluyse dragen we zorg voor onze bewoners en onze personeelsleden. Een correcte boekhouding en loonsverwerking is dus een 'absolute must' want dat is Helemaal Hemiksem!


Waarvoor ben je verantwoordelijk?

Je bent verantwoordelijk voor de payroll en loonadministratie van WZC De Hoghe Cluyse. Je staat in voor de administratieve opvolging van de personeelsdossiers en het klantgericht verder helpen van het personeel van het WZC. De correcte verwerking van de loonadministratie in zijn totaal concept als het opvolgen en interpreteren van de sociale wetgeving behoren tot je werkdomein, dit met ondersteuning van het sociaal secretariaat. Je neemt deel aan projecten met als doel het opzetten van een strategische HR beleid. Je wordt ondersteund door je collega's in het administratief centrum.

Hiernaast voer je ook taken uit voor de financiële dienst. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van het WZC en je voert boekhoudkundige taken uit. In jouw positie waak je er over dat de loonbestanden uit het loonpakket correct worden ingelezen in de boekhouding.

Je volgt nauwgezet de lopende verzekeringsdossiers op en bent ook het aanspreekpunt in deze materie.

Je staat onder leiding van het afdelingshoofd algemene diensten en de financieel directeur. Je hebt een werkplek in het WZC en in het administratief centrum. Deze werkplekken liggen op slechts 5 minuten van elkaar.

Waaruit bestaan je taken?

Een greep uit de taken die je o.a. zal uitvoeren:

Payroll/HR:

  • Opvolgen en toepassen van de wetgeving en de onderrichtingen die betrekking hebben op de activiteiten van de dienst;
  • Instaan voor een correcte en tijdige verwerking van de administratie die betrekking heeft op de dienstverlening 
  • Deelnemen aan projecten met betrekking tot het opzetten van een degelijk personeelsbeleid -
  • Voorbereiden en organiseren van activiteiten eigen aan de dienst bv. examens
  • Deelnemen aan intern overleg
  • Deelnemen aan voorgestelde opleidingen/vorming
  • Administratieve opvolging en organisatie van werving en selectie
  • Opvolgen sociale maribel
  • Instaan voor een klantvriendelijk onthaal en voor informatieverstrekking naar de personeelsleden

Financiële luik:

Beheer verzekeringen: dienst overschrijdende communicatie met verzekeringsmaatschappijen en interne diensten of klanten: opvolging stand van zaken alle verzekeringsdossiers/juridische ondersteuning

Financiële administratie WZC

- opvolgen hypotheken

- opvolgen systeem I rekeningen

- opvolgen verblijfswaarborgen

- opvolgen zakgelden residenten rustoord

Nazicht facturatie naar bewoners serviceflats, sociale woningen en residenten rustoord: recupereerbare medische supplementen

Financiële administratie sociale dienst

- opvolgen huurwaarborgen

Boekhouding:

- Nazicht en opvolging van ingelezen loonbestanden in gemeente en ocmw: controle op AR en koppeling gebruikte registratiecode's in personeelssoftware (Lima)

- Afpunten en opvolging waarborgrekening

- wegenis

- doorstorting FOD binnenlands bestuur

- Controle interne financiële organisatie budgetverantwoordelijken (wet op overheidsopdrachten)

- Jaarlijkse nazicht en controle inventarisatie patrimoniumbeheer in functie van voorbereiding opmaak jaarrekeningen

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent analytisch ingesteld en hebt een gevoel voor cijfers
  • Je vindt nauwkeurig werken zeer belangrijk
  • Je bent klantgericht en kan omgaan met verandering
  • Je kan zowel in team, als zelfstandig werken
  • Je kan discreet en tactvol omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Je bent vertrouwd met gangbare programma's van Office zoals excel, word, teams,…
  • Je spreekt vlot Nederlands
  • Je hebt een bachelordiploma in een financiële en/of HR richting. Je bent vertrouwd met de sociale wetgeving.
  • Je beschikt over minstens 5 jaar ervaring in financiën en/of loonsverwerking

​Wat mag je van ons verwachten?

We bieden je een voltijds contract van onbepaalde duur aan.

Je start in salarisschaal B1-B3.

Extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques van 8 euro
  • Fietsvergoeding
  • 33 dagen jaarlijkse vakantie
  • Extra legaal pensioen voor contractuele functies
  • Diverse opleidingsmogelijkheden
  • Anciënniteit tot 6 jaar kan opgenomen worden in je weddebepaling (Beroepservaring uit de openbare sector kan onbeperkt worden meegenomen. Dit moet worden aangetoond met originele werkgeversattesten)

Plaats tewerkstelling:

Het administratief centrum gemeente Hemiksem

Sint-Bernardusabdij 1

2620 Hemiksem

En

WZC Hoghe Cluyse

Bouwerijstraat 50

2620 Hemiksem

Solliciteren

Ben jij de medewerker die we zoeken?

Aarzel dan niet en stuur voor 30/4/2021 je CV en motivatiebrief naar: jobs@hemiksem.be

Solliciteren kan tot 30/4/2021

Hoe ziet onze selectieprocedure eruit?

We screenen eerst je CV op ervaring en/of diploma.

Indien we je profiel interessant vinden voor deze functie, nodigen we je uit voor een examen op een werkdag in mei (voormiddag). Ben je geslaagd? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.