Deskundige payroll en financiën
In WZC De Hoghe Cluyse dragen we zorg voor onze bewoners en onze personeelsleden. Een correcte boekhouding en loonsverwerking is dus een 'absolute must' want dat is Helemaal Hemiksem!
In WZC De Hoghe Cluyse dragen we zorg voor onze bewoners en onze personeelsleden. Een correcte boekhouding en loonsverwerking is dus een 'absolute must' want dat is Helemaal Hemiksem!
Je bent verantwoordelijk voor de payroll en loonadministratie van WZC De Hoghe Cluyse. Je staat in voor de administratieve opvolging van de personeelsdossiers en het klantgericht verder helpen van het personeel van het WZC. De correcte verwerking van de loonadministratie in zijn totaal concept als het opvolgen en interpreteren van de sociale wetgeving behoren tot je werkdomein, dit met ondersteuning van het sociaal secretariaat. Je neemt deel aan projecten met als doel het opzetten van een strategische HR beleid. Je wordt ondersteund door je collega's in het administratief centrum.
Hiernaast voer je ook taken uit voor de financiële dienst. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van het WZC en je voert boekhoudkundige taken uit. In jouw positie waak je er over dat de loonbestanden uit het loonpakket correct worden ingelezen in de boekhouding.
Je volgt nauwgezet de lopende verzekeringsdossiers op en bent ook het aanspreekpunt in deze materie.
Je staat onder leiding van het afdelingshoofd algemene diensten en de financieel directeur. Je hebt een werkplek in het WZC en in het administratief centrum. Deze werkplekken liggen op slechts 5 minuten van elkaar.
Een greep uit de taken die je o.a. zal uitvoeren:
Payroll/HR:
Financiële luik:
Beheer verzekeringen: dienst overschrijdende communicatie met verzekeringsmaatschappijen en interne diensten of klanten: opvolging stand van zaken alle verzekeringsdossiers/juridische ondersteuning
Financiële administratie WZC
- opvolgen hypotheken
- opvolgen systeem I rekeningen
- opvolgen verblijfswaarborgen
- opvolgen zakgelden residenten rustoord
Nazicht facturatie naar bewoners serviceflats, sociale woningen en residenten rustoord: recupereerbare medische supplementen
Financiële administratie sociale dienst
- opvolgen huurwaarborgen
Boekhouding:
- Nazicht en opvolging van ingelezen loonbestanden in gemeente en ocmw: controle op AR en koppeling gebruikte registratiecode's in personeelssoftware (Lima)
- Afpunten en opvolging waarborgrekening
- wegenis
- doorstorting FOD binnenlands bestuur
- Controle interne financiële organisatie budgetverantwoordelijken (wet op overheidsopdrachten)
- Jaarlijkse nazicht en controle inventarisatie patrimoniumbeheer in functie van voorbereiding opmaak jaarrekeningen
We bieden je een voltijds contract van onbepaalde duur aan.
Je start in salarisschaal B1-B3.
Extralegale voordelen:
Plaats tewerkstelling:
Het administratief centrum gemeente Hemiksem
Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem
En
WZC Hoghe Cluyse
Bouwerijstraat 50
2620 Hemiksem
Ben jij de medewerker die we zoeken?
Aarzel dan niet en stuur voor 30/4/2021 je CV en motivatiebrief naar: jobs@hemiksem.be
Solliciteren kan tot 30/4/2021
Hoe ziet onze selectieprocedure eruit?
We screenen eerst je CV op ervaring en/of diploma.
Indien we je profiel interessant vinden voor deze functie, nodigen we je uit voor een examen op een werkdag in mei (voormiddag). Ben je geslaagd? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.