Menu

Aanvraag- en aangifteformulieren

Voor volgende aanvragen of aangiftes bezorg je de formulieren ondertekend terug aan de Financiële dienst van de gemeente.

  • Aangifte aanplakborden
  • Aangifte drijfkracht
  • Aangifte hinderlijke inrichting
  • Aangifte niet-vervallen verkaveling
  • Aangifte private stortplaatsen
  • Aangifte reclamedrukwerk
  • Aangifte tanks en vergaarbakken
  • Aangifte tweede verblijven
  • Aanvraag vrijstelling leegstand
  • Aangifte gemeentebelasting op onbebouwde gronden


Aanvraag- & aangifteformulieren

Je kan onderaan de aanvraag- & aangifteformulieren downloaden.


Contact

Financiële dienst

Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem

Tel: 03 288 26 30
E-mail: ellen.moonen@hemiksem.be

Voor het indienen van belastingaangiftes of vrijstellingsdocumenten, kan u steeds mailen naar belastingen@hemiksem.be

Voor vragen met betrekking tot de boekhouding mag u steeds mailen naar boekhouding@hemiksem.be

Overige financiële vragen of bestellingen van huisvuilzakken, ea…, mag u mailen naar financiëledienst@hemiksem.be

Facturen kunnen ook digitaal worden aangeleverd als pdf-bestand. Let u er aub wel op dat er slechts 1 pdf-bestand als bijlage is toegevoegd bij de mail om de verwerking vlot te laten verlopen.

Facturen gericht aan het gemeentebestuur mag u sturen naar facturen_gemeente@hemiksem.be

Facturen gericht aan het OCMW mag u sturen naar facturen_ocmw@hemiksem.be

Facturen gericht aan het AGB mag u sturen naar facturen_agb@hemiksem.be

Openingsuren

Maandag:
9.00u - 12.00u
Dinsdag - woensdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u
Donderdag - vrijdag:
9.00u - 12.00u
Zaterdag - zondag:
Gesloten
Deze dienst is gesloten op volgende dagen: 30/05/2019, 31/05/2019, 10/06/2019, 11/07/2019, 12/07/2019, 15/08/2019, 16/08/2019, 01/11/2019, 11/11/2019, 25/12/2019, 26/12/2019, 27/12/2019
Deze dienst is nu gesloten